ana sayfa > SAHNELER, VİDEO > Bilal ve Feyza’nın Düğün Hazırlıkları

Bilal ve Feyza’nın Düğün Hazırlıkları

Çarşamba, 26 Haz 2013 ...435 Kere Okundu yorum ekle yorumlara git FaceBook ta paylaş
  1. …Feyza…
    Çarşamba, 26 Haz 2013 zamanında 13:55 | #1

    Huzur Sokağmızda,yeni sezonda olaylar dışndaki tahmnlrniz nasıl? bence Kutsi bize sürpriz yapıp kendi sesyle oynayabilir!! sanki öyle oluckmş gibi gelio nedense… Başlayşndada değşklik yapablrler… Dünyaya ayak bastğmdan beri hiçbir şeyi bu kadar özlememiştm… Ne olurr ne olurr acı çektirmeyi bırakn artık, FeyBil’imm benim…Siz kavuşn ben öliyim ama kavuşun,KAVUŞUN!!!!

  2. …Feyza…
    Çarşamba, 26 Haz 2013 zamanında 13:57 | #2

    Asiye ablcm biz taşnacğmz içn bir hafta yada daha fazla int bağlnmıcak. Beni merk etme die söyledm görüşrüz Asiye ablcm!!

  3. Çarşamba, 26 Haz 2013 zamanında 17:01 | #3

    bi haftami ama ben seni cok özlerim! Tasiniyosunuz demek ama cabucak geri dön tamammi yoksa ben kiminle huz sok konusurum?!

  4. Çarşamba, 26 Haz 2013 zamanında 17:11 | #4

    Kutsi kendi sesiyle gelirmi dersin güzel olurdu ama ben pek sanmam bide ben Bilalin sesine alistim, ama Kutsinin sesine bayiliyorum cok tatli konusuyo,böyle sevgi dolu,mütavazí,güler yüzlü birisi konuşmalarinada bayiliyorum yaa.. Selinciminde sesine bayiliyorum cok masum cok tatliş konuşuyo ya yerim seni yerim ben gülűşű o tatli konuşmasi beni benden aliyo… Feyzacim bende inanilmaz derecede coooooook ozlediiiiiim huzur sokagini FeyBilimi.. Sukur bugunlerde okadar yogunumki kosusturup duruyorum oyuzden baktin nasil gectigini anlamiyorum, gelecek ay Ramazan boyle gecer bir ayimizda sonrakide biseyler yapariz artik gecmesi icin ve sonundada Huzur Sokagimiz geliiiiiiir…

  5. Çarşamba, 26 Haz 2013 zamanında 17:21 | #5

    Sizce dizi ne zaman başlar.

  6. naz
    Çarşamba, 26 Haz 2013 zamanında 19:13 | #6

    ne zmn başlcağını bilmiyorum ama umarm kısa süre içinde başlar beklemek beni delirtiyo tekrarları bile oynamıyo eziyet ediyolar resmen

  7. Çarşamba, 26 Haz 2013 zamanında 20:59 | #7

    bence eylülún baslarina olur,ama agustosta fragmanlari gostesilír Ins. :)

  8. Perşembe, 27 Haz 2013 zamanında 16:50 | #8

    Ins. Ya gunler gecmiyo.

  9. naz
    Perşembe, 27 Haz 2013 zamanında 23:33 | #9

    aynn inş. asiye ablacm atv nin izleyici temsilcisi varya düşünce ve önerileriniz için diyo oraya huzur sokağının tekrarları oynatılsın yazsak dikkate alırlar mı acaba ??

  10. Cuma, 28 Haz 2013 zamanında 08:06 | #10

    evet biliyorum nazcim,ben oraya cok yaziyodum güzel fikir bence en azidan denemiş oluruz dikkate alsalarda almasalarda biz yapmamiz gerekeni yapmis oluruz,hadi yazalim oraya ben yazicam..

  11. naz
    Cuma, 28 Haz 2013 zamanında 11:46 | #11

    tamam asiye ablacm bnde yazıcam feyza ya da söyleyelim eğer fazla istek olursa bnce kabul ederler inş. :)

  12. naz
    Cuma, 28 Haz 2013 zamanında 12:51 | #12

    asiye ablacm atv de müge anlı sezon finaline girdi heralde emin değilim ama belki huzur sokağını koyarlar yayın akışını takip edelim snde programa falan katılırlarsa haber ver olur mu ??

  13. Cuma, 28 Haz 2013 zamanında 17:41 | #13

    tamam canim,ay ínş. hadi bakalim belkide müge anli programi sezon yaparsa onun yerine olur dedígin gibi :) bende takip ediyorum,sende bisey ogrenirsen banada soyle tamammi nazcim,hadi gúzel haberleri bekleyelim..

  14. naz
    Cuma, 28 Haz 2013 zamanında 18:38 | #14

    evet asiye ablacm müge anlı sezon finaline girmiş kesin annem söyledi o izliyo atv nin izleyici temsilcisine de yazdım inş. huzur sokağını koyarlar bişey öğrenirsem mutlaka söylicem asiye ablacım …

  15. Cuma, 28 Haz 2013 zamanında 22:28 | #15

    tamam canim!

  16. Pazartesi, 01 Tem 2013 zamanında 08:54 | #16

    ayyyyyy gozlerime inanamiyoruuuuuum Nazcim bak bizim istedigimiz olduuuuu Huzur sokagi 1.bolum oluyo bugun saat 13:30da…ayh mutluluktan ucabilirim simdi yasasiiiiiiii!!!!!!

  17. naz
    Pazartesi, 01 Tem 2013 zamanında 10:32 | #17

    evet asiye ablacım yeni gördüm ve şu an mutluluktan havalardayım diyebilirim allahım dualarımızı kabul etti oley :)

  18. naz
    Pazartesi, 01 Tem 2013 zamanında 13:49 | #18

    asiye ablacm ya 13:30 yazıyodu başlamadı daha çatladım resmen

  19. naz
    Pazartesi, 01 Tem 2013 zamanında 21:04 | #19

    asiye ablacm ya ndn bi saat sonra başladı valla başlamıcak sandım

  1. şimdilik geri bağlantı yok

BUNLARA DA BAKMAK İSTER MİSİNİZ? close